poniedziałek, 24 marca 2014

Mój dzienny jadłospis nr 7 (dzień pracujący)

Dzisiejszy jadłospis to taki urywek z codziennej rutyny. Kiedy idę na cały dzień do pracy (w opisywany dzień akurat od 12 do 21) to nie zawsze mam czas i ochotę na wielkie jedzeniowe urozmaicenia – bardziej skupiam się na tym, by to co zabiorę było sycące i wpasowywało się w czystą dietę.



Szczegóły posiłków:


Godzina 8:00: szybkie i pożywne śniadanie: poranny placek owsiany i kawa na rozbudzenie.



Godzina 11:00, przed wyjściem do pracy: kurczak pieczony (pierś), ryż tajski oraz sałatka z pomidora i sałaty.



Godzina 14:30: „lunch break” w pracy: tuńczyk, ser feta, chleb żytni, pomidor.



Godzina 17:30: druga przerwa w pracy: kurczak pieczony (mięso z udka), ryż tajski, ogórek świeży. Na deser orzechy brazylijskie i rodzynki wygrzebane z mieszanki bakalii.



Godzina 21:45: po powrocie do domu: serek wiejski


Rozpiska BTW i kcal:


A co Wy zazwyczaj jadacie, gdy spędzacie większość dnia poza domem?

41 komentarzy:

  1. Na użytki mojej prywatnej diety zjem tak w tygodniu i wypróbuję, choćby ze względu na mą nienawiść do gotowania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ogólnie ostatnio staram się ok. 1800, ale jak widać czasem wychodzi więcej, jak mam intensywny dzień.

      Usuń
  3. Kazdy posilek wyglada zdrowo i przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawosci wrzuce jutro dzienny jadlospis do kalkulatora, dawno tego nie robilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wpisuję codziennie, ale lubię od czasu do czasu by skontrolować założoną ilość kcal i rozkład BTW, by nie wypaść z rytmu.

      Usuń
    2. Dokladnie, cos czuje, ze bede miala niespodzianke :)

      Usuń
    3. Tak cos czulam. Moja owsianka (platki owsiane na wodzie z bananem) ma prawie 600 kcal i cos nie za duzo protein. I tak dalej, w ogole wyszlo, ze odzywiam sie glownie weglami, teraz rozumiem, dlaczego ta waga ma tendencje do pokazywania wciaz tej samej liczby:)
      Dietetyka do rewizji :)

      Usuń
    4. Białko zdecydowanie warto mieć w każdym posiłku (20-30 g), zwłaszcza to pochodzenia zwierzęcego lub z roślin strączkowych :)

      Usuń
  5. mieso z kurczaka wazysz przed obróbka termiczna czy po?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jadłospis! Bardzo treściwy, a jednocześnie zdrowy :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O to widzę że mamy prawie identyczny rozkład btw i kcal:)

    Lubie podglądać takie miski więc mam nadzieję że częściej się pojawią?:)

    Co do udka z kurczaka to jak liczysz mięso,jako całe udko czy tylko ta obskubana część?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę to co zjadam, do kalkulatora wpisuję ile mniej więcej waży takie czyste mięso przed upieczeniem.
      Postaram się częściej dodawać jadłospisy, choć często jadam to samo, więc moje posiłki się powtarzają :)

      Usuń
    2. Ja właśnie zastanawiałam się jak to liczyć bo wartości podane są chyba już dla mięsa bez kości,a odliczanie np 30% z kości to trochę upierdliwe:D

      Usuń
    3. Tak, to wartości dla czystego mięsa, przed ugotowaniem. Można też znaleźć takie dla mięsa z kością czy skórą albo już po obróbce termicznej. Zależy jak wygodniej nam policzyć i zważyć.

      Usuń
  8. Świetne, proste, ale mega pożywne posiłki!!! I ten ogórek tak ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mam nawyku brania jedzenia z domu i najczęściej albo coś kupuję po drodze w sklepie albo jadam na mieście. Najgorsze jest to, że uwielbiam niezdrowe jedzenie i ciągle mam opory aby się przemóc i coś z tym zrobić. Czasami mam takie zrywy, ale trwają one najwyżej kilka dni, tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, jak dla mnie w sam raz.

      Usuń
  11. Wszystkie posiłki by mi smakowały, super menu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie skomponowane :) u mnie poza domem zazwyczaj jogurty i kanapki, czasami jakaś sałatka wpadnie czy obiad na stołówce

    OdpowiedzUsuń
  13. smacznie, zdrowo czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. ten placek na sniadanie mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać, że smacznie i zdrowo - uwielbiam jak te dwa połączenia się ze sobą nie kłócą;)
    ja aktualnie zajadam się plackiem owsianym w troszeczkę zmienionej wersji http://rozowo-szara.blogspot.com/2014/03/placek-owsiany-z-pasta-szpinakowa.html
    mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że przepis opierał się na Twoim:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią obejrzę Twoją wersję placka:)

      Usuń
    2. Ja zrobiłam wtedy 3 wersje, gdyby coś mi nie smakowało:)) a jak uwielbiasz szpinak to w paście możesz się zakochać (ja tak miałam :))

      Usuń
  16. Aż się zawstydziłam, bo ja często jem strasznie przypadkowe rzeczy w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Menu idealne dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ulubione posty :) Zwłaszcza, że czasem brakuje pomysłu na urozmaiconą, ale zdrową dietę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakieś pomysły w jadłospisie się przydały:)

      Usuń
  19. Gratuluję tak skrupulatnie rozplanowanych posiłków i godzin, u mnie w pracy to nierealne stąd niestety niesystematyczność jedzenia i pośpiech :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie i bardzo zdrowo. Bardzo ładnie udało Ci się osiągnąć założoną ilość białka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sprawiało mi to trudności, teraz udało mi się wypracować jedzenie w taki sposób, by było to minimum 2g białka (wartościowego) na kg masy ciała :)

      Usuń
  21. Śniadanie mamy identyczne :) zawsze nie mogę się doczekać tego omleta, bo jest naprawdę smaczny, a co jest najlepsze jeszcze mi się nie znudził... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja go jem prawie codziennie już od 2 lat i za każdym razem smakuje tak samo dobrze :D

      Usuń
    2. jeszzcze nei probowalam, moze dodasz przepis;)

      Usuń
    3. Już dodawałam kiedyś przepis:

      http://paryska88.blogspot.co.uk/2013/02/potrawy-z-jajem-przepis-na-idealny.html

      Usuń
  22. Świetnie skomponowany jadłospis! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...