piątek, 10 sierpnia 2012

Ćwiczeniowy update – sierpień 2012

Czas na sprawozdanie z lipca i początku sierpnia.
Jeśli chodzi o lipiec, to jestem zadowolona. Udało mi się wykonać 12 treningów (każdy trwający około 1 h 20 min.) oraz 2 razy jogę na kręgosłup (po 0,5h). Ćwiczyłam dokładnie według planu opisywanego tutaj.

Sierpień też póki co dobrze - trochę zmodyfikowałam mój plan (m.in. dodałam większe obciążenia), ale o tym później. Zamieszczam zdjęcie z przedwczoraj, które wykonałam po czwartym sierpniowym treningu. Trochę słabej jakości, bo zrobione z laptopa:

Zauważyłam, że rozbudowują mi się barki, ale w sumie nie mam nic przeciwko temu.

A teraz pokażę Wam, co ostatnio przywiozłam do domu:

Byłam w hurtowni sportowej i zakupiłam regulowane hantle. Ich waga całkowita to 2 x 9,5 kg, ale można oczywiście używać mniejszego obciążenia, a w razie potrzeby zwiększenia ciężaru dokupić dodatkowe talerze. Z tymi hantlami wykonuję przysiady, wykroki, ćwiczenia na ramiona.

Jeśli chodzi o rozpiskę sierpniową, to teraz robię trening najczęściej co drugi dzień. Mam 3 wersje treningu (A,B,C), każdy wykonuję innego dnia (chcę tak też ćwiczyć przez wrzesień):
A: klatka + triceps + brzuch
B: plecy + biceps + brzuch
C: nogi + barki
Oczywiście na początku zawsze rozgrzewka, a na końcu rozciąganie.

Szczegółowych opisów wszystkich ćwiczeń nie będę zamieszczać, ale chciałabym tylko wspomnieć o 2 prostych i efektywnych ćwiczeniach, które zawarłam w swoich treningach. Są to ćwiczenia na górne partie ciała.

Pierwsze z nich to ćwiczenie na klatkę i triceps, a mianowicie pompki :) Nigdy nie byłam dobra w robieniu męskich pompek, ale wystarczy trochę poćwiczyć i nasza wytrzymałość wzrasta. Postanowiłam ćwiczyć według planu, który znalazłam na fajnej stronie: www.100pompek.pl
Oczywiście pewnie nie dojdę do 100 pompek, ale chciałabym za jednym zamachem zrobić póki co chociaż 30. Obecnie jestem w 4 dniu w przedziale 11-20 i powiem Wam, że rzeczywiście moja wytrzymałość rośnie z każdym treningiem.

Drugie to ćwiczenie na plecy i biceps - jest nim podciąganie, a raczej (w moim przypadku) opuszczanie na drążku.


Jak widzicie na zdjęciu, mam w domu drążek zamieszczony we framudze drzwi. Bardzo go sobie chwalę. Do treningów również posłużyłam się programem z podobnej serii, który jest na stronie www.podciaganie.pl  Nie jestem w stanie podciągnąć się kilka razy (zaledwie 1 raz z wielkim trudem i to jeszcze w podchwycie), dlatego najpierw zgodnie z planem ćwiczę opuszczanie. Tutaj obecnie jestem w 3 dniu w przedziale poniżej 4 podciągnięć.

Dwa proste ćwiczenia, a naprawdę dają w kość. Oczywiście na górne partie ciała robię również inne ćwiczenia (m.in. z hantlami), ale o tym może innym razem. Pozdrawiam Was i jeśli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem:)

46 komentarzy:

  1. co za figuraaaaaaaaa, wow wow wow wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* W sumie jest normalna - 2 ręce, 2 nogi i brzuch:)

      Usuń
    2. ...no i głowę która wszystkim rządzi:)

      Usuń
  2. O kurcze, ale Ty wyglądasz... no to pół blogosfery wpadnie teraz w kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloggerki, które znam to takie urodziwe dziewczyny, że na pewno nie muszą wpadać w kompleksy:)

      Usuń
  3. No ejj ładnie to tak wrzucać pod nos walczącym z nadwagą, zdjęcie takiego ciała? :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Ty kochana na pewno nie wyglądasz na nadwagę, co potwierdza Twe profilowe zdjęcie:)

      Usuń
  4. :D przecież Ty nie masz z czego się odchudzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że ja się odchudzam? Wcale nie mam tego na celu:) Ćwiczę dla przyjemności i wyrzeźbienia ciała :)

      Usuń
  5. Wow brzuszek masz fajny :) Ja właśnie skupiam się żeby go ładnie wyrzeźbić:) A na drążku z chęcią bym poćwiczyła, bo moje ręce są wyjątkowo słabe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce bardzo szybko reagują na jakiekolwiek ćwiczenia, więc polecam:)

      Usuń
  6. masz sliczne cialko:)
    i dobrze ze swiczysz dla przyjemnosci niz dla odchudzania z przymusu :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz ładny brzuszek:)
    ile bym dała by mój tak wyglądał...
    ja po miesiącu ćwiczeń z Ewą Ch. straciłam zapał i jedyne co teraz robię to ok.100brzuszków dziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak się stało, ale może poszukaj filmików z innym instruktorem? Ja na przykład z Ewą nigdy nie ćwiczyłam, bo od początku mi nie podpasowała jako instruktorka :)

      Usuń
  8. Jejku jakbyś mi dała swoje ciało to bym nie grymasiła! :) Ja jestem leniem, więc nigdy nie będę mieć tak pięknie wyrzeźbionego brzuszka jak Ty! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana powodzenia -przyjemności:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne cialo <3


    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. co do Ciebie zaglądam to jestem w większym stresie, bo to i wyrzuty sumienia mnie gryzą i ciągłe odkładanie na jutro rozpoczęcia sumiennych ćwiczeń obnaża całą moją niefrasobliwość :)
    pozdrawiam, jestem pod wrażeniem pięknej sylwetki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* Ale nie chcę, by moje posty Cię stresowały :) Mam nadzieję, że również wkręcisz się w ćwiczenia:)

      Usuń
  12. Masz pięknie wyrzeźbiony brzuszek, zazdroszczę!
    Od jutra odstawiam słodycze i wszystko, co kaloryczne.

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chylę czoła!!! Wyglądasz pięknie.... a Twoje efekty mobilizują mnie jeszcze bardziej ! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz super figure!!!! bardzo fajne sprawozdanie - na mnie takie wpisy dzialaja motywujaco zawsze sie po nich zapalam na maxa na cwiczenia tylko brak mi wytrwalosci i po jakims czasie odpuszczam... niestety... ale biegam prawie codziennie wiec dobre i to:))
    od jutra znowu cwicze - dla mnie swietny motywujacy wpis - tak trzymaj kochana :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieganie to też super sprawa i na pewno też do łatwych takie Twoje codzienne treningi biegowe nie należą, więc to też się chwali:)

      Usuń
  15. świetną masz figurę, zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz cudną figurę, podziwiam samozaparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, wyglądasz cudownie!!!!! drążka też zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem! Nie podciągnęłabym się ani razu na drążku, a marzy mi się bardzo bardzo. Jeśli znajdziesz chwilkę, może wyślesz mi w mailu jakie ćwiczenia wykonujesz ?Będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie mogę się zmotywować do ćwiczeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki masz płaski brzuszek..:) marzy mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ale z Ciebie sportsmenka ;) tak opisujesz te wszystkie ćwiczenia, że mam wrażenie że treningi przychodzą Ci z lekkością i sprawia po prostu przyjemność ;) masz świetną figurę i idealnie płaski brzuch ach wpędzasz mnie tylko w kompleksy ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. bartdzo zazdroszczę ci wytrwałości!!!! ja mam do ćwiczeń lenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ! Szczerze ? Naprawdę widać efekty, Twoje wysiłki sie opłacają. Możesz być z siebie dumna :) Pozdrawiam !

    +przepraszam za usuniecie poprzedniego komentarza ale był w nim błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja, motywujesz kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz fenomenalnie!!! jesteś motywacją :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości w treningach! Ja chętnie też bym popracowała nad mięśniami swojego brzuszka,ale jakos brak mi motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie również motywujesz! :)). Brzuszek masz idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zaczęłam wczoraj ćwiczenia z Chodakowską, ale na razie te z pierwszej części bo też dają w kość takiemu kanapowcowi jak ja ;P Przypuszczam, że za miesiąc spróbuję czegoś bardziej intensywnego.

    OdpowiedzUsuń
  30. prześledziłam Twoje postępy w rzeźbieniu ciała i jestem pod wrażeniem! Genialne efekty - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem bardzo ciekawa tej jogi na kręgosłup. Czy to jakieś konkretne ćwiczenia z sieci?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...