czwartek, 11 lipca 2013

Lato w mieście

Korzystając z pięknej pogody postanowiłam wczoraj wybrać do jednego z terenów zielonych w moim mieście. To mój ulubiony sposób na letni wypoczynek, jeśli w perspektywie brak dalekich podróży.


Lubicie takie wycieczki wśród natury? Ja uwielbiam, bardzo mnie to relaksuje, poprawia nastrój i ładuje energią.

A żeby tej „natury” nie było za mało, to zobaczcie, jaki widok mam z okna i ogródka. Przypomina mi to stary horror Hitchcocka „Ptaki”. Oglądałyście?
 

Moje osiedle to siedlisko drapieżnych ptaków o nazwie red kite, ich skrzydła mają rozpiętość 1,5 m! Na szczęście nie są agresywne i nie atakują ludzi :)

27 komentarzy:

  1. O matko, ale ich dużo! Także lubię odpoczynek na łonie natury. Najbardziej nad morzem i cieszę się, że mam je tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej w Polsce mieszkałam w Gdańsku i teraz bardzo brakuje mi morza.. No ale nie można mieć wszystkiego:)

      Usuń
  2. Rzeczywiście te ptaki wyglądają jak z horroru. Ja dzisiaj mam przerwę między pracą a hiszpanskim i planowałam posiedzieć w parku ale jest mocno deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest och ogrom, chociaz ja akurat lubie ptaki i ich towarzystwo mi nie przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też one zupełnie nie przeszkadzają, też lubię ptaki:)

      Usuń
  4. Przyroda dodaje mi energii :) Sama mam dzisiaj w planie spacer nad zalewem w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię takie wycieczki;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię wychodzić na takie wycieczki :) Można odpocząć, rozluźnić się - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Taki wlasnie wypoczynek - ja tutaj gdzie obecnie w Niemczech mieszkam mam fajny gorzysty teren -idealny na rower, piesze wedrowki -fajnie miec taka odskocznie od codziennosci:))
    ptaszyska wygladaja na wyglodniale:)) pozdrawiam papppa agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mój sąsiad czasem je dokarmia rzucając jakieś mięso na dach garażu - rzucają się na nie błyskawicznie :)

      Usuń
    2. no to wtedy z tym miesem to juz naprawde wygladaja jak u Hitchcocka:)

      Usuń
  8. ile ptaków :) piękny widok

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie scena jak z filmu "Ptaki". Chyba obejrzę sobie ten film

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie! Piękna fotka z tymi łabędziami. Daleko masz do takiego terenu? Oczywiście, że oglądałam Ptaki, faktycznie podobny klimat. Całe szczęście, że nie są groźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ptaki" - świetny horror, pamiętam jeszcze z dzieciństwa:)
      Do tego miejsca mam samochodem 5-10 minut, ale w okolicy mamy jeszcze 2 takie podobne miejsca, które planujemy z chłopakiem zwiedzić:)

      Usuń
    2. Super! Jest gdzie odetchnąć :)

      Usuń
  11. nie ciekawy widok ;P hehe :) a nie przeszkadzają Ci ptaki ?

    lubię spacery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle mi nie przeszkadzają, bardzo lubię je obserwować, w dodatku tak fajnie gwiżdżą :)

      Usuń
  12. Bałabym się takiego widoku za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Łono natury to coś co od czasu do czasu pozwala na ułożenie myśli i rozmyślania:)

    A te ptaki to rzeczywiście jak z ''horroru'':D

    OdpowiedzUsuń
  14. olbrzymie te ptaki ;p wycieczki wśród natury - najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wypady na łono na natury są najlepsze!! Wcale Ci się nie dziwię, że takie rzeczy Cię relaksują :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda to jak z filmu "PTAKI". trochę przerażająco ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne widoki, czuję ten klimacik tam :D angielskie wilgotne powietrze itd :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie wyglądają trochę upiornie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...