czwartek, 19 grudnia 2013

Cardio dnia: spalanie w tanecznych rytmach

Jak już kiedyś wspominałam, w dni wolne od siłówki lubię czasem zrobić sobie trening cardio. Wybieram zazwyczaj coś o średniej intensywności, by mieć szansę na regenerację pomiędzy siłowymi.

źródło: tumblr

Jakiś czas temu na Youtube odkryłam kanał świetnej babki Keairy LaShae, która prowadzi taneczne treningi cardio. Ostatnio ćwiczę 3 z nich i zdecydowanie mogę Wam je polecić. Oto one:

Cardio nr 1 - Hip hop tabata dance workout:



5 ćwiczeń, w każdym 4 rundy. Trening trwa ok. 20 minut. Świetna powerowa muzyka i skoczne ćwiczenia. Daje popalić!

Cardio nr 2 - Zumba inspired soca / calypso dance workout:



Bardzo sympatyczny trening, wydaje się prosty, ale tak naprawdę można się nieźle spocić. Poza tym uczy kocich ruchów :)

Cardio nr 3 - Dance your way to sexy abs:



4 rundy, w każdej po 10 ćwiczeń, głównie angażujących tułów / mięśnie brzucha. Ćwiczymy z ręcznikiem. Czas ok. 11 minut.

Jako że powyższe treningi są dość krótkie, to staram się, by wyniosły przynajmniej 30 minut. Dlatego też robię dwa pod rząd, zazwyczaj nr 1 i 3 albo nr 2 i 3. Ponadto Keaira ma na swoim kanale (klik) więcej podobnych treningów, planuję je wypróbować.

Polecam, prowadząca jest niezwykle sympatyczna, ćwiczenia są ciekawie ułożone i dodatkowo gra fajna muzyka. Mnie pozwalają nie popaść w rutynę, „uelastycznić” ciało no i jak to cardio - spalić co nieco. Dajcie znać, czy wypróbujecie!

32 komentarze:

  1. Znam ją, kiedyś trafiłam na nią na youtube, a zupełnie wyleciała mi z głowy. Naprawdę fajne ma te filmiki, przyjemnie się do nich ćwiczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dla mnie jej ćwiczenia są taką odskocznią od treningowej rutyny.

      Usuń
  2. Wypadałoby coś ze sobą zrobić... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawe więc może skuszę się żeby je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że się skuszę :) Ostatnio moje treningi stały się zbyt mnotonne a jakoś na zumbę do klubu mi się nie chce już chodzić, nie mam z kim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza ten drugi trening ma sporo z zumby, więc powinien Ci się spodobać:)

      Usuń
  5. cwiczylam juz z nia ,,:d sexy :ddd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę cardio:) Ale waga stanęła w miejscu (tak samo obwody - nie wiem nawet czy nie zaczynam 'rosnąć':() i coś mi się wydaje że sama siłówka nie załatwia sprawy:( I chyba zacznę robić cardio 3x w tygodniu i raz siłowy. Najpierw pasuje zrzucić a potem będę myśleć o rzeźbieniu mięśni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej i tak zależy od diety. Jak nie będziesz miała ujemnego bilansu i czystego menu to cardio niewiele zdziała. Ja bym Ci radziła pozostać przy siłowym, dołożyć 2x cardio w dni nietreningowe lub bezpośrednio po siłówce i przede wszystkim przyjrzeć się diecie.

      Usuń
    2. No właśnie dieta...
      A ja jem czekoladę jak 'chleb' :D na szczęście mam dość wysokie zapotrzebowanie kcal, więc nie odczuwam negatywnych skutków ;)

      Usuń
  7. Świetne filmiki! Właśnie szukałam cardio bez robienia pompek, burpees itp :) Że też nie pomyslałam o takim tanecznym cardio :D Tak jak ostatnio wspominałam wracam do treningów siłowych, ale chcę 2 razy w tygodniu poświęcić choć 20 min na cardio i już wiem przy czym będę się pocić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czasem burpees, mountain climbers, pajacyki itp mogą się "przejeść", pomimo że są świetnymi ćwiczeniami. Takie taneczne cardio to naprawdę fajna odskocznia od ćwiczeniowej rutyny :)

      Usuń
    2. Mam 2 lewe nogi do takiej formy aktywności fizycznej :D Próbowałam kilka razy każdego i wszystkie są dla mnie zbyt skomplikowane :D Muszę chyba poszukać czegoś łatwiejszego lub wrócić do cardio z pajacykami, burpees itp ewentualnie odświeżę swoją znajomość ze skakanką :D

      Usuń
  8. Ja z kolei jestem uzależniona od zumby i myślę, że to jeden z najprzyjemniejszych sposobów na poprawę kondycji nie tylko ciała, ale i psychiki :) Zawsze po zajęciach wychodzę odprężona, uspokojona, rozweselona i pozytywnie zmotywowana nie tylko do ćwiczeń, ale i czerpania radości z życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening nr 2 jest trochę zbliżony do zumby i rzeczywiście poprawia samopoczucie:)

      Usuń
  9. Jaki zbieg okoliczności, właśnie wczoraj na youtube do tej Pani zajrzałam ;P Faktycznie ciekawe ma te propozycje cardio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie wypróbowałam :) podobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne, nigdy wcześniej ich nie widziałam! muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, spróbuję, zawsze to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro może któryś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodobał mi się ten pierwszy trening, jednak wątpię że go spróbuję, moj talent taneczny jest na tak minusowym stopniu że aż wstyd mi samej siebie gdy się widzę próbując wykonać jakiś taniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pozbyć się blokad, w tańcu nie trzeba być idealnym:)

      Usuń
  15. no to już wiem co będę robic dziś po obiadku;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że moja koordynacja ruchowa wynosi zero, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli taneczne cardio to tylko to: http://www.youtube.com/watch?v=ZsVp7wRWG7I :) Moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natknęłam się już na nie na youtube, muszę kiedyś wypróbować, bo wydaje się fajne!

      Usuń
  18. koniecznie muszę się im przyjrzeeć.. trzeba się rozruszać szczególnie, że teraz będziemy tylko siedzieć i się objadać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo super uwielbiam Twoje wpisy z wybranymi i polecanymi przez Ciebie cwiczeniami - nie znalam tej dziewczyny wczesniej
    - jestem dzisiaj po pierwszym treningu - super wielkie dzieki Kochana za to polecenie - dziewczyna jest zaje-fajna i fantastycznie sie z nia cwiczy:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    buziak pozdrawiammmm

    OdpowiedzUsuń
  20. na pewno wypróbuję, uwielbiam taniec, a taneczne cardio mogłabym godzinami ćwiczyć ;) (przyda się po świątecznej kolacji ;) )

    OdpowiedzUsuń
  21. Keaira i jej propozycje wydają się być całkiem spoko :) Gdy znajdę chwilkę czasu poznam się bliżej z jej ćwiczeniami, a na swoim kanale ma ich wiele!
    Obserwuję i zapraszam do nas :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...