niedziela, 15 grudnia 2013

Parę zdjęć z angielskiej rzeczywistości (3)

Dziś nieco luźniejszy post z paroma zdjęciami z życia w Anglii. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



Mój ulubiony sposób na wolny dzień – spacer z psem wśród natury, piękne widoki i rześkie powietrze. 



Na spacerze spotkaliśmy krowy, które wyraźnie zainteresowały się Paris. Ta jednak czuła się trochę zażenowana, co widać po jej minie ;)



Jedna z okolicznych rezydencji, uwielbiam taki klimat.



Mój dream job! Po raz pierwszy w życiu praca sprawia mi satysfakcję. Dużo wyzwań przede mną, ale póki co daję radę!



Pudełka, koszyczki... lubicie? Ja w swoich trzymam kosmetyki, biżuterię, akcesoria. Dzięki czemu łatwiej utrzymać mi ład na biurku.



Sklepy z ozdobami do domu - można w nich przepaść. Starsznie rozbawiła mnie wycieraczka – trafia w moje poczucie humoru haha ;)



Mały prezent przedświąteczny dla samej siebie. Od dawna planowałam zakup tuszu YSL, mam nadzieję, że się sprawdzi.

To tyle na dziś, życzę Wam dużo sił na nadchodzący tydzień, pozdrowienia!

23 komentarze:

  1. Krówki jak Polskie hih ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wymarzonej pracy !
    a kosmetyczka z kokardką jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka była z Primarka za 4 funty :) Jest super, bo niesamowicie pojemna.

      Usuń
  3. Wiesz już że uwielbiam Anglię i takie wpisy oglądam z ciekawością:) Ależ tam jest klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba podczas okresu jesienno-zimowego panuje najfajniejszy klimat - te mgły, ładne kolory krajobrazu.... Anglia (zwłaszcza miejsca poza miastem) naprawdę ma coś w sobie.

      Usuń
  4. Muszę to napisać - piękny pies! ... i zdjęcie z krowami przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rozważałam jej zakup, by odstraszała nieproszonych gości :P

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje wpisy z angielskiej rzeczywistosci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twojego psa! :D W jakiej hodowli ją kupowałaś? Marzę o staffiku i chciałabym za rok-półtorej sobie go sprawić, więc wypadałoby powoli przymierzać się do rezerwacji - ale wybór coraz większy i trudniejszy ;)
    Znaleźć pracę, która daje satysfakcję - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w hodowli Bull Hunter (z Gniezna). To był strzał w dziesiątkę, bo nie dość, że mam teraz wspaniałego czworonożnego przyjaciela to jeszcze Paris okazała się wzorowym staffikiem z wyglądu i charakteru. Mamy też za sobą parę sukcesów na wystawach:) Tylko ja ją kupiłam już ponad 7 lat temu, więc staffiki nie były jeszcze takie popularne.

      Usuń
    2. Widzę, że niewiele o nich w internecie... Ale będę szukać dalej, dzięki za odpowiedź!
      Co do wyglądu - bardzo podoba mi się to, że ma więcej z bulla niż z terriera. Jest świetna :)

      Usuń
    3. Mnie też podoba się taki typowo bullowaty wygląd :) A co do hodowli to niestety nie wiem czy nadal się tym zajmują, bo było to już dość dawno.

      Usuń
  8. Piękne klimaty. Uwielbiam taką małomiasteczkową zabudowę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia - tez uwielbiam takie spacery -nie alejkami grzecznie w parku ale takie na prawdziwej lace i koniecznie w kaloszach- wtedy moge tak smigac godzinami :)))) Paris widac ze szczesliwa:)
    Kochana sledze Twojego bloga hoho prawie od poczatku - super sobie to wszystko zorganizowalas - naprawde jestes Wielka !!!! gratulacje:)))) buziak pa agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Takie wyprawy nie mają sobie równych, spacerki wymuskanymi alejkami pozostawmy emerytom ;) A kalosze to element obowiązkowy, wtedy każdy teren niestraszny :)

      Usuń
    2. :))))))))))))))))))
      uwielbiam pogawedki z Toba:)))))

      Usuń
  10. 2. zdjęcie jest rozbrajające :) bardzo kocham psy, ale niestety musiałam się pożegnać se swoją Psinką we wrześniu po 12 najwspanialszych latach :( bardzo lubię tego rodzaju wpisy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkasz w okolicy takich rezydencji??? Normalnie aż pachnie historią- uwielbiam takie miejsca!!!
    Usmiałam się z drugiego zdjęcia i miny Paris :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paris jest gwiazdą tego posta;) Super, że jesteś zadowolona z pracy u mnie na chwile obecną cisza, ale raczej za późno przyjechałam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszystkie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...