poniedziałek, 23 grudnia 2013

Inspiracja minimalizmem – piękne zimowe wystroje wnętrz

Jestem ciekawa, czy wraz z nastaniem jesienno-zimowych miesięcy a następnie okresu świątecznego zmieniacie wystrój swojego domu? Ja przyznam się, że u siebie niewiele zdziałałam w tym roku – głównie dlatego, że to moje pierwsze święta na obczyźnie.
Tak czy inaczej ostatnio zasiedziałam się podziwiając piękne inspiracje z wnętrzami w zimowym i świątecznym klimacie. Skandynawski minimalizm jest zdecydowanie najbliższy mojemu gustowi.
  
Stonowane kolory, naturalne elementy, wygodna kanapa ocieplona futrem. Idealne miejsce na wolne popołudnie:



 




Prosta jadalnia i świąteczny stół:





Niezwykle podobają mi się skromne ozdoby z naturalnych materiałów:


Zapragnęłam stworzyć u siebie podobny klimat. Może kiedyś się uda :) A Wam podobają się takie wnętrza czy wolicie inny styl?

[źródła zdjęć: pinterest, housetohome.media.ipcdigital.co.uk, femina via 79ideas.org]

20 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam ozdoby z naturalnych elementów. A minimalistyczny styl to coś, co chciałabym wprowadzić kiedyś w moim domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie już pisałam że pokochałam styl minimalistyczny i staram się go wprowadzić. W pokoju oraz kosmetykach trochę nawet już mi się to udało:)

    A te wnętrza które wstawiłaś zauroczyły mnie całkowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również staram się powoli wprowadzać minimalizm i póki co jestem bardzo zadowolona ze zmian i już planuję kolejne kroki:)

      Usuń
    2. Polecam!

      Usuń
  3. cudowne wnętrza ;)
    Wesołych Świąt ;*

    www.diamond-life-healthly.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, trafiają w mój gust w 100% :) moje mieszkanie też jest minimalistyczne, chociaż nie takie zimowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wnętrza prześliczne!!! Uwielbiam minimalizm :) Dziękuję bardzo za komentarz :* Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten obraz na drugim zdjęciu! Lubię takie minimalistyczne, schludne wnętrza, ale u mnie w domu jednak królują zdecydowane kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś kupić podobny obraz, taki przedstawiający las, naturę, albo przeciwnie - wielką metropolię. Myślę, że takie obrazy nadają wnętrzu charakteru:)

      Usuń
  7. cudowne inspiracje, uwielbiam takie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mi si epodoba? Bardzo. Czy uda mi sie urzadzic mieszkanie w tym stylu? Nie ma mowy: takie czyste wnetrza wymagaja ogromnej dyscypliny :) i ta wymarzona biel... (w nastepnym zyciu ;))
    U mnie chodzi sie czesto w butach. no i pies, pieseczek... Nie mam sily biegac za wszystkimi i sprzatac po wszystkich, ani nawet krzyczec na nich tez nie mam juz sily ;)
    Ale, wiesz? Kiedy uda mi sie doprowadzic mieszkanie do stanu reprezentujacego moje minimalistyczne podrygi, to przesle zamieszcze kilka zdjec (lacznie z minimalistyczna szafa ;))

    Czyli pierwsze Swieta na obczyznie?
    Zycze duzo, duzo pogody ducha !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na efekty Twojej pracy nad minimalizmem, jestem bardzo ciekawa, jak to u Ciebie wygląda:)
      Ja z kolei nie znoszę chodzenia w domu w butach, królują kapcie:) Również uważam, że np. biały dywan to niezbyt praktyczne rozwiązanie, ale beżowy czy szary mógłby się sprawdzić.

      Usuń
  9. piękne! uwielbiam mieć taki ciepły zimowy klimat w domu, szczególnie że wówczas spędzamy w nim sporo czasu, choć w tym roku nie mamy co narzekać na pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie taki minimalizm nie wchodzi w grę choć same wnętrza są cudnie urządzone. Jestem typem chomika i lubię otaczać się różnymi rzeczami. Osobiście mam mnóstwo białych dodatków typu jakieś ozdoby, rolety jednak jeżeli chodzi np, o meble stawiam na klasyczne drewno i "drewniane kolory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś byłam chomikiem, ale od długiego czasu przeszłam na kompletnie odwrotną stronę. Zbieranie nadmiernej ilości przedmiotów mnie stresuje ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię duże, puste przestrzenie :) Pomieszczenia na tych zdjęciach są przepiękne tylko, że ja nie przepadam za dywanami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za rozległymi perskimi dywanami czy wykładzinami. Ale mały dywanik w neutralnym kolorze może ładnie ocieplić wnętrze:)

      Usuń
  12. Uwielbiam skandynawskie wnętrza i sama mam takie dość minimalistyczne mieszkanie. O ile da się minimalistycznie mieszkać z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście z dzieckiem to już minimalizm staje się wyzwaniem :) Niemniej jednak zapewne można wprowadzić choć kilka minimalistycznych zasad:)

      Usuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...