sobota, 7 kwietnia 2012

Sposób na tłuste włosy - puder Babydream

W mojej Rossmannowej notce kilka osób zainteresował puder Babydream. Docelowo jest on stosowany na pupcie niemowlaków;) ja jednak czasem stosuję go na włosy i dziś mam dla Was małą fotorelację z działania tego pudru.
Moje włosy dość mocno się przetłuszczają (bywa, że już następnego dnia po umyciu nie wyglądają dobrze), a jak wiadomo czasem zdarzają się sytuacje awaryjne, kiedy np. ktoś nas zaskoczy niezapowiedzianą wizytą albo zaśpimy i nie zdążymy umyć włosów... W takie dni właśnie stosuję wspomniany puder. Jest wydajny i niedrogi (do nabycia w Rossmannie za 6-8 zł) i posiada ładny zapach. 


Skład: Talc, Zink Oxide, Olea Europaea Oil, Allantoin, Parfum
Jak widzicie w składzie przeważa talk, więc zapewne zwykły talk kosmetyczny czy każda inna zasypka dla dzieci będą miały podobne działanie. Babydream posiada również w składzie oliwę z oliwek – to duży atut, ponieważ dzięki temu puder nie przesusza włosów, a wręcz je pielęgnuje:) 


Teraz fotorelacja:

Miałam opory przed zamieszczeniem tego zdjęcia, ale bez niego nie zobaczyłybyście działania pudru:) Tak wyglądały moje włosy rano na po dwóch dniach od umycia - jak widać są już przetłuszczone i ciężko byłoby wyjść z takimi do ludzi;)



Na włosy wysypujemy puder i masujemy głowę palcami, żeby puder dotarł do wszystkich miejsc. Warto też zaaplikować puder na skroniach i z tyłu głowy. Następnie nad wanną czy umywalką wytrzepujemy puder i dokładnie wyczesujemy włosy.



Tadam! Dwa powyższe zdjęcia przedstawiają efekt końcowy:) Włosy wyglądają jak zaraz po umyciu. Taki efekt utrzymuje się nawet cały dzień.

Kiedyś próbowałam stosować w ten sam sposób mąkę ziemniaczaną, ale nie dawała oczekiwanych rezultatów, a z kolei suche szampony bywają drogie i mało wydajne. Dlatego ten puder to mój zdecydowany faworyt. Oczywiście pamiętajmy, że nic nie zastąpi mycia, ale na pewno kiedyś miałyście jakąś kryzysową sytuację, w której przydałby się taki specyfik. Jeśli macie jakieś pytania, to chętnie odpowiem. Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. o kurcze, pierwsze slysze o takim sposobie :P cos jak suchy szampon? nie wiem czy chcialo by mi sie, ale w awaryjnych sytuacjach kazdy trik sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jeszcze o tym nie słyszałam ;o muszę spróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam tego sposobu już od dawna i działa skutecznie : ) obserwujemy : )) dziekuję za miły komentarz . Pozdrawiam serdecznie ! : *

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaa, slyszalam o tym, ale watpilam, teraz na pewno sprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ciekawy efekt ;) Pozdrawiam :) masz ochote sie poobserwowac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również obserwuję ;) dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przydatny post! Na pewno wypróbuję taki trickers! : )
    dodaję do obserwowanych i zachęcam do tego samego :)

    Pozdrawiam,
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys probowalam tylko suchego szampony i glupia kupilam go w aptee za 28zł.. niesteyy ja musze myc codziennie wlosy ale zakupie sobie ta zasypke i koniec z tym:P

    Bardzo fajny blog :)
    zapraszam tez do mnie
    http://cupkakes-lover.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! jestem w szoku, dzięki za tą notkę-na pewno wykorzystam bo moje włosy okropnie się przetłuszczają!:(
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł, nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno wypróbuję Twój sposób:)) życzę wszystkiego najlepszego na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety to nie sposób dla mnie, ale pewnie przydatny dla innych :)
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję :) dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przydatna informacja :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł.

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. i własnie w takich chwilach kocham blogspota ! :D dziękuję za tę notkę :*:*:*:*
    A potem ten puder rozczesałaś ,wmasowałaś czy jak to się używa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część pudru wysypuję na włosy, a część na ręce i wcieram go we włosy. Zostawiam na pół minutki i potem pochylam się nad wanną i wytrzepuję włosy. Potem jeszcze je wyczesuję, żeby nie było widać pudru. Aby puder szybciej się wytrzepał, można zrobić to też zwilżoną w wodzie ręką. Wtedy tez włosy tak się nie elektryzują.

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedzi :)

      Usuń
  18. oo super, ja uzywam sychych szamponow bastiste

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nawet w domu suchy szampon na bazie z owsa, ale troszke się zraziłam po zastosowaniu zbyt dużej ilości - dosłownie osiwiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow świetny pomysł!!! :) Ja bym na to nie wpadła, ale na pewno wypróbuję :D Suche szampony do mnie nie przemawiają, właśnie przez ich niewydajność :/

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze taniej - mąka! :D odwieczny 'suchy szampon' :D

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie napisałam notke o tym pudrze,stosuje go tak samo jak ty

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł! rzeczywiście suchy szampon jest drogi i mało wydajny, a skoro puder działanie ma takie samo, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...