poniedziałek, 1 października 2012

Denko sierpień-wrzesień 2012 + zakupy z Rossmanna + tag maseczkowy

Dzisiaj bardzo skromne denko, w dodatku są w nim 3 pasty do zębów :) Tak to jest, jak się używa zamiennie kilku kosmetyków o tym samym przeznaczeniu. W przyszłym denku będą z kolei królowały żele pod prysznic, bo mam aż 4 na wykończeniu :)
Nie przedłużając – zaczynamy. Schemat taki jak zawsze: dobre na zielono, średnie na pomarańczowo, złe na czerwono. Tym razem praktycznie same zieleniaki, bo akurat w większości są to kosmetyki, których używam stale od dawna.


1. Listerine Freshburst – płyn do płukania jamy ustnej: mój ulubiony, świetnie orzeźwia, czasem piecze w dziąsła, ale lubię to uczucie :)

2. Elmex sensitive – pasta do zębów: tej pasty używam na noc, zamiennie z klasycznym Elmexem. Rzeczywiście działa i usuwa nadwrażliwość zębów.

3. Aquafresh 3 – pasta do zębów: normalna pasta, ale bez rewelacji. Dobrze się pieni.

4. Colgate Herbal White – pasta do zębów: moja ulubiona ze zwykłych past, uwielbiam jej smak.

5. Rimmel Lasting Finish – podkład do twarzy: używam nieprzerwanie od kilku lat, długo się trzyma i matuje, naprawdę dobry kosmetyk.

6. Lady Speed Stick – antyperspirant: kolejny klasyk, jedyną wadą jest to, że wolno się wchłania.

7. Eva Natura – peeling do twarzy: dobry peeling, dobrze oczyszcza skórę i jej nie podrażnia. Ma charakterystyczny zapach, którego nie potrafię zidentyfikować.

8. Clinique 2 – tonik: recenzja tutaj.

9. Rimmel Stay Matte – puder: recenzja tutaj.


Wczoraj wybrałam się też do Rossmanna, bo trwa tam teraz fajna promocja – wszystkie rossmannowe marki (Alterra, Isana, Synergen, For Your Beauty, Wellness & Beauty, Babydream i inne) są w sporo niższych cenach. Obniżki trwają do 25.10, więc macie jeszcze dużo czasu by z tego skorzystać. Ja póki co zakupiłam głównie produkty, których już od dawna używam i właśnie mi się kończą – taka promocja to fajna okazja do uzupełnienia zapasu. Oto co kupiłam:



1. Kosmetyczne rękawiczki bawełniane For Your Beauty – z nastaniem zimniejszych dni skóra moich dłoni zaczyna się strasznie wysuszać, więc od czasu do czasu będę nakładała te rękawiczki na noc, po wcześniejszym nałożeniu grubej warstwy kremu czy innych kosmetyków do rąk.

2. Gąbeczki do podkładu For Your Beauty – miałam już te gąbeczki, używałam ich od ponad roku (są wielokrotnego użytku). Dopiero po wielu praniach zaczęły się sypać, więc teraz zakupiłam nowe.

3. Szampon Babydream – używany normalnie jest bez rewelacji, ale ja używam go do przede wszystkim do zmywania olejku z włosów, ponieważ w tej roli spisuje się bardzo dobrze. 

4. Pianka do golenia Isana Sensitiv  – kolejny kosmetyk, który kupiłam jako zapas.

I jeszcze coś z nierossmannowych marek:

5. Jedwabisty podkład rozświetlający AA – miałam kiedyś próbkę, w lecie twarz trochę się po nim świeciła, ale spodobał mi się. Może teraz na jesień i zimę lepiej się sprawdzi.

6. Skarpetki - natknęłam się przypadkiem, ale jak je zobaczyłam, to nie mogłam ich nie kupić :D Już od jakiegoś czasu szukałam długich i ciepłych skarpet na jesienne wieczory, a te takie są i w dodatku wpasowują się w moje (czasem dość specyficzne :]) poczucie humoru:)

A Wy lubicie kosmetyki produkowane dla Rossmanna? Macie wśród nich jakichś godnych polecenia faworytów?

Na zakończenie MASECZKOWY TAG, do którego zostałam zaproszona przez autorki blogów http://testykosmetyczne.blogspot.com/  i http://88kokosek88.blogspot.com/


Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu

- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


Taguję wszystkie osoby mające chęć na udział w tagu:)
Ja publicznie zobowiązuję się do nakładania maseczki raz w tygodniu :) (to też w ramach jesiennych postanowień, o których pisałam). Recenzja zbiorcza maseczek pojawi się prawdopodobnie pod koniec miesiąca.

32 komentarze:

  1. Miałam kiedyś puder Stay Matte i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę pomyśleć o tych rękawiczkach, właśnie zastanawiałam się nad nie najlepszą kondycją skóry na moich dłoniach, dzięki za podpowiedź :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię zielona pastę Elmex i gąbeczki For Your Beauty - przypomniałaś mi, że musze się po nie wybrać! a o swoich zdobyczach z Rossmannowej promocji pisałam niedawno. Od pierwszego użycia pokochałam masło kakao i shea do ciała (i do włosów w moim przypadku) z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zachęciłaś mnie tym masłem! Szkoda tylko, że muszę najpierw zużyć moje zalegające 2 masła :]
      A co do gąbeczek to są super, to taki Beauty Blender, tylko kosztujący kilkanaście razy mniej :)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką kosmetyków z Rossmanna, ale myślę, że i tak tam zajrzę, bo przydałyby mi się te gąbeczki. Z tym, że ja mam zamiar używać ich do zdobienia paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo muszę koniecznie zajrzeć do Rossmanna w takim razie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będąc ostatnio w Rossmannie kupiłam sobie m.in klamrę do włosów oraz maskę do włosów z Alterry. Zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ja tez zazwyczaj uzywam jednoczesnie kilku kosmetyków o tym samym przeznaczeniu - lubie zmieniac.... i zawsze mam np: kilka zeli do mycia otwartych albo jakies balsamy , masla -potem je pomalu zuzywam:))))
    te gabeczki tez mialam - bardzo je lubie i podklad ladnie sie nimi aplikuje:)
    ulubione marki z rossamannnna - Alterra i Isana... oraz szampon babydream - uwielniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napis na skarpetkach faktycznie fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te skarpetki sa moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana serdecznie cie zapraszam do wziecia udzialu w tagu "Październik miesiącem maseczek".

    OdpowiedzUsuń
  11. z powyższych kosmetyków moim faworytem jest puder Stay Matte. według mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O dzięki za cynk z tą promocją. Ja kosmetyki kupuję głównie w rossmanie właśnie ;) Też sobie pianki do golenia na zapas kupię ^^
    I chyba tego elmexa bo mój narzeczony też mi poleca. Ja póki co podkradłam mu gratis z jego pasty - płyn do płukania. Też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekan na recenzję tego podkładu z AA:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O super! koniecznie muszę wybrać sie do Rossmanna ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;>
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Moja reakcja była identyczna, jak je pierwszy raz zobaczyłam:)

      Usuń
  16. Ale fajne rzeczy kupiłaś, ale ja dochodzę do wniosku, że Rossmann to samo zło :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zdenkowanych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten szampon stal sie moim faworytem:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba muszę się wybrać do Rossmana, choć ostatnio go unikałam (zbyt wiele pieniędzy już tam zostawiłam :<)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Rossmann lepszy niż skarbówka - wyciśnie ostatni grosz :D

      Usuń
  20. Noooo to zabieram sie za czytanie :)))


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  21. i bardzo ładnie! kosmetyki zużyte i kupione kolejne i tak właśnie powinno być ;) a skarpetki są super sama muszę sobie takie sprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też biorę udział w tym tagu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. TAG jest super :) i mega skarpetki :)
    Trochę się zużyło i trochę się kupiło :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczypał Cię w oczy? Myślałam, że ja mam jakieś strasznie wrażliwe oczy, ale skoro nie tylko ja miałam z tym problem..
    Całkiem możliwe, że ten z Drogerii był lepszy niż ten Biedronkowy. Następnym razem (o ile zdecyduję się kupić) będę zmuszona pójść chociażby do DN i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym spróbowała, sephora na swoim fanpagu na fb napisała, że przyjmują każde stare opakowanie podkładu :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...